RSS 2.0

MITT paket!

Jiha! idag kom mitt nya hår, beställde det i tisdags på kvällen..

Får väl se när Jenni har tid att ta ut mitt gamla, det är verkligen dags..har haft det mer än 4 månader nu ändå och ja..som jag har klagat på innan så hänger fästerna fööör lång ner nu, inte snyggt när dom kikar fram mellan håret.

Ska kolla om våran vän Malin hinner klippa mig också innan jag sätter i det nya, brukar alltid gå till frissan innan annars.

Mitt paket innehöll iaf..



3 packet Europeiskt äkta löshår, färg 24.



En remover för att få bort det gamla håret..



2 gåvor..Lösfransar och "glitterstrån", nåt vi aldrig kommer använda, hehe. Behöver ju inga lösfransar juuu ;P

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback