RSS 2.0

Paketet!

Woho, nu är jag jätteglad! ÄNTLIGEN har vi våra små nödvändigheter igen! Åh är redan sugen på en optinut :P  love theeeem!



Detta och några saker till är nåt vi INTE kommer att vara utan..någonsin typ? Här har ni:

Optinut-bars. Perfekta mellanmålet!! Som sagt, sjuukt goda!..och bra såklart :)
MSM, brukar användas vid detox, vid acne och för ett bibehållet lugn...tänkte mkt på det här med stress och lugnet just med den här produkten. Sen ska det göra under för hår hud och naglar också. Speciellt hår.
Jack3d, Vårat prestationshöjare när vi vill träna extra hårt!
Silicea, Våra hår, hud och nagel-piller.

Nu ska jag väl införskaffa mig mitt andra paket för dagen..
later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback