RSS 2.0

Steg 6

HELL YEEEAH! Kan inte vara gladare just nu! Allt blev klart idag! fyfan vad mkt snyggare det är nu.  Kommer ta nya likadana bilder på rummen sen som jag tog förra söndagen. Så ska vi få se på före och efter bilder :D

Dag 6..alltså steg 6 på vårat "förnyelse-projekt" har bestått av: Började faktiskt dagen med att byta ut våra täcken igen, till dom lite tunnare + bytt sänkläder samtidigt. Sen gick jag ner med lite kräp, det jag kunde ta hand om själv.



Köket såg ut som ett bombnerslag, MEN mamma fixade allting..haha, att hon ens lyckade få allt så litet som hon fick. Det var inga som helst problem för dom att få med sig allt sen.

Okej, idag har tv-apparaterna hängts upp..



Det tog ett tag men snyggt blev det. ÄLSKAR dom verkligen!! :D



Hyllorna åkte också upp, det var lika bra att få upp allt idag så att dom inte behöver hålla på imorrn, för då har vi inte tid ändå. Ställde upp en herrans massa skor på hyllorna :D

NU är allt klart för tillfället. Känner inte att det behövs fixas nåt mer. Iaf inget mer för den här veckan och YES, vi höll tidsramen jag satte på en vecka. Alltid bra med en tidsplan för grejer annars blir det bara utdraget.

KANSKE ska köpa några kuddar till sängarna men det kan man göra när som. Får se vad vi känner för..

TACK MAMMA OCH TAPSA FÖR HJÄLPEN!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback