RSS 2.0

Motivation - Drömkroppen!

Alla har en bild av hur dom vill att sin egen kropp ska se ut! Det har vi me! Våran drömkropp är inte långt ifrån nu enligt oss själva då, när det gäller utseénde och känslan man har av att ha den..om ni fattar? Våran drömkropp ser ut som Nicole Scherzingers. Har skrivit det innan..hennes kropp är SICK! love it!..helt fantastik. Vi fattar ju självklart att vi aldrig kommer att se ut som henne men att typ ha en tränad och stark kropp är det vi är ute efter, att den ser frisk ut :) Och det gör verkligen hennes!



ALLA borde ha en bild för att få mer motiovation om man nu känner att man inte har det egentligen..det hjälper faktistk..vi lovar! Man kan alltid titta på den och sen komma ihåg att det faktiskt behövs lite arbete bakom en grym kropp, man föds i en..men man kan alltid forma om den om man verkligen VILL! Sen har ju vissa bara tur med en smalare kropp, men den behöver underhållas också! tro oss, vi vet!..tränar vi inte så försvinner vi!? Det fick vi bevis på under uppehållet efter operationerna.

Sen är det så att man inte ska överdriva heller. Det kan ju gå fel, folk kan få anorexia o grejer..man ska vara realistisk när det gäller sina drömmar :) men drömma ska man!

Ville bara ge er lite motiovation en söndag som denna! För idag mår vi BÄST! ;D

You go girls!, and boys såklart.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag får nog fundera lite på vem som har min drömkropp, men jag har bestämt mig för att skaffa gymkort i januari. Då jäklar. Känns lite tråkigt att behöva välja mellan det och boxningen, för jag har inte råd med båda, men vill verkligen prova gym för då kan jag träna oftare och kanske ser resultat snabbare :)

2010-12-12 @ 20:25:36
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback