RSS 2.0

Jag är vad jag äter

Äntligen ligger man här med min älskling efter ett par missions!

Va och träna ensam idag eftersom anne skulle ta de lugnt i några dagar, men de gjorde inget för det blev en snabbträning. Gick på crosstrainern i 20 min, tränade innerlår, utsida höfter, mage på boll och till sista sprang jag på löpbandet 10 minuter. Effektivt och gött! Ska träna pump imorrn igen så jag kan inte träna sönder mina muskler. 3 pass pump räcker.



Gick till city för att köpa mer mjölk, och därefter la jag mig i ett solarium och somna gött :) Vaknade brun och fin!



Min älskling och jag sover hos mig idag, härligt!! Anne åkte till stefan efter att dom varit på bio och set snabba cash! Sådär enligt anne, "det är ju en svensk film" va hennes kommentar :) haha men de kommer ju mer som vi skrev innan!

Daniel ligger i soffan och leker lite med katten medans jag bloggar, han gillar inte de egentligen för de tar upp så mkt av tiden, men han håller på med annat så nu gör de inget ;) HAHA Du e för söt älskling!!




Kollar på du är vad du äter! Jag skulle verkligen vilja kunna allt om all mat, funderar på att börja läsa lite på internet om vad som är nyttigt och allt som har med kost o göra. Återkommer med hur de går med det.

Jag hinner nog inte blogga mer, byebye alla söta//J


Kommentarer
Postat av: isabell

tack du:)

2010-02-04 @ 22:42:16
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback