RSS 2.0

Semester it is!

YEAH! idag började den...semestern! Och hur lång är den nu då? Ja ni..den är exakt 12 dagar..den började idag från kl halv 5 och slutar, ah kl 8 på morgonen tisdagen den 13:e Juli. Det är en kort en, eftersom vi tog ledigt för att åka till Finland en vecka med mamma och mostrar! Sen har vi såklart 2 veckor senare me :)

Semestern hittills har varit bra, men  nu sitter jag faktiskt här och svär lite..Tindra stängde in sig en dag förra veckan i garderoben och hårade ner för många byxor, så nu sitter jag fan här och rollar 7 par svarta byxor som har så mkt hår på sig att jag snart spyr!! Och hon vill håra mer på dom!



Ska fixa klart detta nu innan jag får ett ryck!!!! För hon har fan ryck nu! Sen ska jag faktiskt lägga mig i soffan och massera mig själv, hehe nej! ingen snuskmassage utan jag ska massera bort lite blåmärken o shit :P

Have a good one!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback