RSS 2.0

Sex med många?



Skådespelerskan Megan Fox, 23, har blivit utsedd till världens sexigaste kvinna av tidningen FHM, dessutom har hon ett sprillans nytt kontrakt med Emporio Armani Underwear. Trots det lider hon av dåligt självförtroende och har inte haft många killar.

- Jag har bara varit med två killar i hela mitt liv. Min ungdomskärlek och Brian (Austin Green). Jag skulle aldrig kunna ha sex med någon jag inte älskar. Tanken får mig att må illa. Jag har inte ens varit nära att ha ett one-night stand, berättar hon i aprilnumret av Harper's Bazaar.

Man kan ofta tro att attraktiva människor är dom som varit med flest, men så är det inte.. snygga mäniskor är väl ofta dom som har någon? Känns som om det nästan är tvärtom, att det är dom mindre attraktiva som ligger runt så mycket dom bara kan.. undra hur det kommer sig.

Själv tycker vi att det hon säger är bra, eller att det stämmer bra.. MEN hmm? ja sammtidigt kan man tycka att sex kan vara en rolig grej mellan 2 personer som kanske inte är tillsammans? Och enligt oss är hon den hetaste kvinnan a live! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback