RSS 2.0

Sub Q-behandlingen..

Då blev det som sagt gjort, fick "nya" kindben, hehe Det ömmar just nu, men det är klart..för jag har ju fått lite blåmärken, dom syns dock inte mkt eftersom dom ligger djupt nere, för det blir ju inte lika ytligt som när man gör läpparna. Har sminkat mig lite nu eftersom jag ska ner till stan en sväng med Anki och göra henne sällskap på en liten utesrvering.

Här är lite bilder som Tess tog under behandlingen iaf..jag vet, är HELT rutten, men vadå? hehe det är vi väl alla nångång :P



Här har Ann-Louise ritat lite på mig för att ha koll på vart medlet ska hamna..hon har även lagt på lite bedövningssalva så att lokalbedövningen inte skulle göra så ont när det var dags för den :P hehe



Här har hon precis då börjat..lr precis o precis..man ser lite stickmärken, hon bedövade mig med jämna mellanrum innan hon stack in medlet..allt för att det skulle vara så smärtfritt som möjligt.



Hehe, ser ni den lilla minnen jag har i handen? den är en trogen vän när vi är på besök..skönt o ha nåt att klämma på när det väl behövs, ville svära ett antal gånger men försöker att minska på det i allmänhet så jag skippade många ord där :P



Här var det nästan klart..Det som gjorde ont under behandlingen var när den första lokabedövningen gjordes..när det sprutades in.. sen spännde det till lite när Sub Q:n sprutades in..det är det som känns, att det spänner i huden.

Nu spänner det som sagt och mina blåmärken värker lite..ska käka alvedon sa hon om det behövs ikväll. men jag brukar inte ta sån skit så jag ska nog klara mig :P tror inte det blir så farligt.

Är nöjd med hur det ser ut just nu, men nu är det ändå svullet me såklart så vi får se hur allt blir när det lägger sig. Och sen får man ju se om nåt måste korregeras.

Hon sa: "Är det nåt sen så vet du ju". Och JA, jag vet att vi ALLTID kan gå tebax till henne och få allt fixat. det är däför vi går till henne och det är därför vi är hennes bästa kunder :P

Priset för kalaset blev 5000:- och där fick jag 500:- rabatt, det var vårat överenskomna pris :) Ann-Louise är bäst helt enkelt!

Det finns en film på utförandet me som jag kanske lägger in, ska bara titta på den själv först o se om det är nåt att ha :P hehe

Skrivs senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback