RSS 2.0

Sol med nytta

yeppyepp, det är det jag gör just nu..jag blandar solning och nytta. Med nytta menar jag alltså att jag tvättar, hehe för det är att göra nytta hemma iaf? har legat ute lite medans maskinerna snurrat. Väntar på att Jenni ska ta sig hem så att vi kan göra lite annan nytta för kroppen me..i form av träning of course :)



Där har jag legat :) mysigt va? med motorvägen precis övanför typ :P haha men det är faktsik en trevlig liten gräsplätt vi har där.

Ska kila ner nu en stund igen, skulle bara upp och hänga tvätten o så..ska suga i mit dom sista D-vitaminerna för dagen, you know..från solen! viktigt viktigt, annars tappar man humöret! och sen vill man ju ha lite mer färg me, tycker faktiskt att kvällssolen tar, vissa tror inte att den gör de men ah, på oss gör det iaf det :P

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback