RSS 2.0

3 gamla nya..

Återbesöket gick lika fort som sist, in, klipp & ut typ...hehe nerå, det första jag fick höra var..stackars dig med dina blåmärken och ändå är dom på väg bort. Nu är det inte alls farligt....typ. "Du har sett ut som en boll det senaste nu va?" haha ja det var vad doktorn frågade. Du ska bara veta var mitt svar :P Yeye, det var väl inga som helst konstigheter, stygnen åkte bort från kunderna och sen kollade han att stygnen i munnen hade läkt o det såg bra ut sa han. Sen kollade han att jag hade känseln kvar runt munnen och frågade vad jag trodde om resultaten osv.

Han själv var som sagt nöjd med sitt jobb, han var lite osäker från början om det kunde bli för mkt men det tyckte han inte längre. För han tog dom störta implanteten dom hade. 5mm. Jag trodde dom hade större för han skrev 9mm på mitt papper som ni säkert har sett i bloggen. Men det var fel iaf.

Anyway..var hemma hos mamma redan innan 4 igen. Gick sjukt fort. Hämtade mamma från stan till och med så åkte vi hem och då fick mamma ta sig an ett litet jobb :)



Hon fixade till 2 par snyggingbyxor vi inte använt för att dom varit liiiite för stora, så hon sydde in dom. Sen fixade hon till våra snakeleggings oxå. Så nu har vi 3 par "gamla" nya plagg att använda! NICE!

Efter det har jag bara varit hemma med sällskap av Jenni & Anki. Dom har fixat och trixat hela kvällen :) hehe nice blev det iaf!

Ska käka lite nu, är sjukt hungrig hela tiden fan! Sen är det vilaaa..
Jenni sköter resten ikväll! Natti//A

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej A&J!



Tänkte bara höra med er om ni vet om Nelly kommer ta in Vasuma glasögon i sitt sortiment? Om jag inte minns helt fel så har ni köpt det märket och visat här i bloggen för längesen? :P

2011-11-22 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback