RSS 2.0

all good..so good!

Ah, igår fick jag en förfrågan om sushilunch..you know us, looove the sushi..så vem kan tacka nej till det?? hehe. Men frågan var bara om jag skulle "kunna" äta det. Ah..ni fattar, få in det i munnen..att äta och tugga är ju inte det lättaste nu för tiden iaf. MEN det gick förvånansvärt bra, sushi är inte direkt nån hård mat.



Min vän kom upp med en "special such" från det nya placet, Masaki :) Ni vet det vi skrivit om några grr. Det var lika bra som vanligt! Tack ännu en gång för lunchen!

Hade sällskap hela den 5:e Harry Potter filmen också, JÄTTElagom tills Jenni kom hem med som ni redan sett, god choklad o sånt. Jag har inte behövs vara ensam mkt idag med andra ord.

Så jag och Sis har haft en myspyskväll med RINGER..sooo good! En helt fantastisk vilodag för en gångs skull känns det som! Imorrn blire mkt vila me..för mig då :P hehe Jenni kommer jobba men det blir en lugn dag antagligen.

De är konstigt att inte någon hälsar på mig faktiskt...när dom nu kan, för jag kan inte ta mig ut iaf! Men folk har väl bättre saker för sig kanske? vad vet jag..

Aja, nu ska jag inte sitta här och glo utan jag ska glo lite på tv istället och sen ska jag sova! More rest for me!
Natti babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback