RSS 2.0

Bästa idén!

Var aldrig eller har aldrig varit ett stort "Harry Potter fan"...när filmerna kom så var det typ what ever. För ännu idag har jag BARA sett dom 3 första. Nu finns det ju 8 st..

Fick en riktigt bra idé när det gällde att slösa min tid..eller vafan, vadå slösa? Spendera tid menar jag såklart :) Tog mig tiden att ladda ner alla Harry Potter filmer.



1:an och 2:an sket jag iofs i för dom vet man hur dom är och dom kommer jag ihåg men jag laddade iaf ner resten, så nu vet ni vad jag har gjort idag :P lr nae, jag kollade faktiskt bara på en film. Så imorrn blir det såklart fler...men visst var det en bra idé? Att se filmer man tänkt se fast aldrig orkat bry sig om är ett bra tidsfördriv när man inte kan göra så mkt annat. Dom nyare flmerna kommer såklart bli bättre, det är jag övertygad om..MÅNGA älskar ju faktsikt Harry Potter, och det är en genre jag ändå gillar så..

Ladade ner det som fanns i form av våra serier vi kollar på också. Så när Jenni var klar med dagens jobb med Cilja och jag hade vilat(sovit) i nån timma så hade vi en liten mysstund med ett avsnitt av RINGER också. NU är det spännande :)

Anyway..är inte speciellt trött tack vare vilan så jag ska ta o kika lite på nätet och även kolla ett avsnitt Desperate HW innan jag tar mig en IPREN och slocknar.

Hoppas ni har haft en finfin sart på den här veckan!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback