RSS 2.0

Dagen börjar bra!



Hinner man inte efter får man göra det innan jobbet helt enkelt. Ensam tränig idag tråkigt nog. Anki hade inte fått en blund inatt med sjuka barn :/ aja det gick som alltid. Tog liiite mindre på benpress och knäböj då jag ska gå i höga kalckar länge ikväll, vill inte va helt slut i benen, kan lätt bli jobbigt men jag tränade lika effektivt för det ;) gillar bilden, hoppas det ger en lite motivation, för fin rumpa och ben är ganska viktigt för oss tjejer, iaf för mig! gogogo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inspiration? Det går inte se att benen/rumpan är vältränade på bilden. Men rumpan ser ju iaf större ut :) bra jobbat.!

Lägg ut en bild på låten när du spänner dem istället, i bra ljus.

2011-11-25 @ 09:48:12
Postat av: Anne & Jenni

Nee, de var inte en spännbld jag avr ute efter heller, menar bara att låren o rumpan ser bra ut bara sådär som dom är :)får väl spänna lite nästa gång :) tack

2011-11-25 @ 09:50:49
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback