RSS 2.0

En vecka!

Okej, en vecka? HUR FORT GICK INTE DET DÅ!?, visst ALLA veckor går fort, det skriver vi hela tiden och alla känner det också men GUD. Den här veckan flög och nu är det typ exakt en vecka sen jag kom hem från min operation. Tänkte bara typ göra ett lite "update inlägg". Vet inte hur många det är som egentligen bryr sig om det men jag bryr mig inte om ni inte bryr er ändå ;P hähä

ne skämt o sido..men en vecka sen kom man hem och såg helt påkörd ut, det gör jag idag me..lr ne! Jag ser mest misshandlad ut. Vad tänkte jag på förra onsdagen när jag typ tänkte, "a, men jag blir borta en vecka från jobbet"? hahaha! jag skrattar ju bara av att tänka på det! Vad naiv man är ibland. Det är för guds skull nu efter en vecka det BÖRJAR bli bättre...det BÖRJAR läka. Har previc "fått tillbaka" min näsa. Då kan ni ju tänka er hur svullen jag har varit?

Kom på det här om dagen att hade jag inte varit med om det här förr, typ att se "vanställd" ut..då hade jag fått en depresson. Det är SJUKT lätt att hamna i depressioner. Tror faktiskt jag hamnade i en sist. Så denna gången har jag inte gjort det eftersom det inte är en "nyhet" att jag ser ut som gör jag o ah..allt det där. För man ser ju inte ut som sig sälv efter en sån här grej, även om man sen ser ut som sig själv när man väl är helt läkt. (med vissa försändringar såklart) Men det är svårt att se nu, under läkningsprocessen.

Aja..är så ivrig på att bli bra nu! men det kommer som sagt dröja, vet att jag blir hemma minst en vecka till typ. Lika bra..har återbesök nästa tisdag så jag vill vänta tills dess iaf. Skönt när man sen kan börja sminka sig o allt det normala igen, nu känner man sig så himla rutten ju! Man gör ju ingenting med sig själv. förrutom det vanliga som duscha o bortsa tänderna såklart :P hehe



Den här bilden är från förra året. En av första gångerna jag gjorde iordning mig ordentligt efter operationen när jag itne hade några blåm'rken och shit..så jag längtar till nästa gång :D

TROR att jag måste skippa våran julfest i år! :( men mkt kan hända på en vecka dock!
I hope i can make it...//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback