RSS 2.0

IGEN!?



Se vad som hände med mina sprillans nya jeans som jag skrev att dragkedjan gick sönder på första gången jag skulle ta på mig dom hemma. HAHA samma sak hände IGEN på gymmet när jag skulle ta på mig de nya paret som aldrig använts. HERRE GUUUUD jag dog lite. Gick till gina och sa att det var ANDRA paret som gick sönder på samma sätt ochjag inte hade annat att ha på mig till jobbet. Men de fanns inte i storlek i stan så fick lägga undan i knalleland. Dom sitter helt perfekt så dom är inte små eller nåt men detta ska inte hända. 500:- o så dålig kvalle?! Jag vill ha dessa byxorna eftersom dom är så snygga i sitter sjukt fint och tänker byta dom en sista gång. Händer det en tredje gång får det vara, sjukt dåligt! skärpning gina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback