RSS 2.0

Jag saknar dig!

Hemskt! jag hade nog dött om det hände mig! om jag hade förlorat en del av mig själv..har legat och kollat på "jag saknar dig" medans Jenni har varit på bio. Inte min typ av film måste jag säga, rätt långtråkig me..har inte kollat klart den än, har lite kvar så jag tänkte lägga mig i sängen o kolla klart den istället. Måste ju se hela för att få helheten av den, hehe.



Söndagen är snart slut, vilken stormsömdag! men vi hade lite tur när vi va ute iaf..

Idag gjorde man såklart det man brukar göra en söndag, laga veckans mat..kommer nog bli en väldigt trevlig lunch imorrn, tog ett nytt recept igen! men bara ett denna veckan.



Det är lax om ni undrar :P receptet kommer som vanligt under veckan :)

Har inte så mkt att skriva om den här söndagen, får hoppas att man kan somna snart och att man vaknar relativt pigg iaf, länge sen man gick upp tidigt nu..yes jag sak tillbaka till jobbet imorrn!

Hoppas ni har haft en trevlig helg och en finfin 1:a advent!..nu är det bara 3 kvar :D
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback