RSS 2.0

Baby steps..

Tisdag it is/was..were? äh,what ever! hehe. Tisdagar "brukar" betyda tvättdag, självklart var det en tvättdag idag också, kunde gå ner tidigare idag eftersom ingen tvättade på den tidigare tiden. Skönt! fick klart allt rätt tidigt. Får ta lite åt gången dessa dagar känner jag, när jag kom upp första gången från stugan så kände jag att jag blev lite öm på min handled, en liiiten bit ovanför där dom hade droppnålen under operationen, guess what?? Helt otroligt nog så var det en liten bit av min ådra som svullnade upp!

HALLÅ LR? vadå känslig?? Tog hirudoidsalva på det direkt. Så att det inte skulle bli värre..har smort den några grr under dagen. den är lite svullen fortfarande och lite öm men inte så som innan, får hoppas att det bara va nåt "litet" och att det inte blir värre. Shit vad man är känslig nu alltså. Kände det så jag ville verkligen inte anstränga mig mer idag. Blir lite rädd när det hände saker, känns som om vad som helst kan poppa loss i min kropp just nu.

Hur som helst så kom Jenni hem tidigt idag, då tog hon hand om städningen, hon fattar ju att jag inte ska hålla på med sånt just nu. som sagt, kommer inte anstränga mig alls i "onödan" nu.



Hann inte riktigt med att få solen i fejset idag. Konstigt nog hann solen gå bakom bygggnaden innan jag kom ut på balkongen, hehe att jag lyckades missa den!? Men lite frisk luft fick jag iaf..tog min lunch där ute :)

Jag lyckades ännu en dag bara se en Harry Potter film :P haha vad är det jag gör som hindrar mig från att bara ligga still? Jag kan inte fatta det. När Jenni va hos mickan fick jag iaf chansen att ligga ner och bara glo på filmen. Hade gjort lite ispåsar också så att jag kunde ha dom i ansiktet under tiden, NU ska fan svullnaden ner..lr lite mer iaf! Kommer ligga med påsarna hela dagen imorrn typ, lr så mkt jag orkar och kan iaf. Det är rätt skönt, fast inte när det blir fööör kallt dock, då gör det bara ont.



Äh..nu stänger jag av datorn..eeeller så kikar jag på ett till avsnitt av Desperate innan läggdags :) får hoppas att jag får sova lite bättre inatt, har varit helt matt i huvvet..för idag har jag inte sovit nåt på dagen heller.

Hoppas eran tisdag var bra!..snart är det fredag! Var bara tvungen o skriva det :P säger det alltid annars på jobbet innan man går hem på tisdagar :)

Natti//A

Kommentarer
Postat av: my beauty secrets

jag hänger inte med, vad har du nu opererat? :)

2011-11-16 @ 21:29:51
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback