RSS 2.0

Lugn och ro....



Hej alla söta. Kom hem för en stund sedan och sitter o äter lite mellanmål och dricker te innan Cilja kommer hit och fyller på sina fransar. Det var ett tag sedan jag gjorde en påfyllning nu känns det som.. skönt med lugn och ro med tanke på att de senaste veckorna var lite stressiga så jag skulle hinna med alla prover men nu kan man ta allt som man själv vill och har tid med :) jag har tid den här veckan, funderar på att ta en eller två nya som vill testa på, två vänner såklart eftersom ja tar dom som "stått i kö" först och främt :) aja, vi får se, skönt med lite extra ro som sagt för jag har några inbokade i slutet av månaden så alla är snygga inför jul osv!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback