RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.08

Man kan tro att morgonträning ska va jobbigt, men icke! Det är sinnesjukt skönt..same as lunchträning. Tisdagen började med ett hårt gympass för överkroppen :D Bestämde oss igårkväll att träna på morgonen eftersom vi blev klara med allt på jobbet och ja, det passade in helt enkelt, man får ju planera sina dagar väl :) thats the way it goes..



Överkropp var det ja, det är ju tisdag.. Började hela passet med stående marklyft och rodd. Shit vade tde känns i ryggen redan, ländryggen då alltså..den är helt slut, det lixom riktigt svider i svanken..gud! hehe

Sen körde vi lats..dom man drar upp sig sjäkv på..ja ni vet nog hur våra överkroppspass ser ut, kör alltid typ samma övningar..dom "viktigaste".



Sen körde vi såklart våran lilla station i slutet med biceps, triceps, armhävningar och mage på gymboll. Sen fick det räcka för idag, cykeltur fram och tebax från gym o till jobbet och sen hem igen. NICE DAG! Är mkt nöjda med dagens pass!

Jag tror vissa missuppfattar våran tanke med just VÅRAN träning, visst vi hjälper våra vänner att gå ner i vikt, som tex Anki, nu kommer Tess in i bilden me..imorrn faktiskt! :D Men våran träning går ut på att få muskler, en mer definierad kropp och "kurvor"..i form av muskler då, eftrsom vi i vanliga fall är väldigt smala. Så tro INTE att vi tränar för att gå ner i vikt, för det är inte syftet med träningen just nu..som NÅN faktiskt påpekade idag..lr personen tror sig veta att vi tränar för att va smala? öööh..OK, tro vad du vill :P Bara för vi gått ner i fettmassa och fått mer muskler så har vi nu samma storlek på allt som innan..så hmm, ja yttra sig kan man ju göra, bara man vet vad man snackar om!

Som sagt, har man gått upp 2,5kg så är man som förr tror jag..? vet inte vad annars man skulle vara, hehe

Idag har vi iaf ätit..
Frukost 07.40: Vaniljyoughurt med nötter. Prestationshöjare som dricka.
Efter träning 09.30: Proteinshake.
Lunch 12.00: Den gröna soppa. Recept längre ner.
14:00: Några få nötter...lite grönt te.
Mellanmål 16.00: 2 Kesoplättar och grönt te.
Kvällsmål 20.30: Frukt & nöt musli, grönt te.

Nu blir det inget mer..tror jag.
Later//A

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej igen =) blev väldigt orolig när jag läste detta att det var mig ni syftade på.. att ni hade missförstått det jag skrev. för jag ville bara tipsa om en tjej som oxå bygger muskler, och som jag får inspiration ifrån, liksom från er.



Jag kan vara lite rörig och vimsig när jag ska berätta saker, så det kan vara lätt att missförstå mig.. men jag menar bara väl.



Usch vad fjantig jag är om det inte var mig ni syftade på.. men jag vill vara säker.. för jag vill vara den som säger bra saker till folk så att dom blir glada och till människor som jag inte ens känner. aa hoppas ni förstod vad jag mena.. peace

2011-11-09 @ 00:56:30
Postat av: Anne & Jenni

Absolut inte Jenny, inte dig vi syftade på ;) det var en annan so yttrade sig lite weird på jobbet som vi inte riktigt förstod, att vi gått ner i fett men upp i muskler, så vi är samma storlek, iag jag jenni, anne gick ner lite mer :) ta inte åt dig, absolut inte dig vi syfta på ;D

2011-11-09 @ 09:02:47
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha okej så galet.. =)

2011-11-09 @ 11:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback