RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.11

Ojoj, idag tränade jag jävligt hårt måste jag säga. Drack ju lite alkohol igår, men inte mer än att jag skulle klara av att träna idag. Anki dissa alkoholen helt och skrev "jag tränar hellre hårt" och jag dog lite.. hon har blivit som jag ;) haha love her!

Jag såg till att dricka mycket vatten innan läggdags även om jag inte var full så jag verkligen inte skulle känna av nåt idag. hade lite ont i huvvetm var lite seg men maten gjorde det bättre som tur är :D Jack3d gör ju sitt oxå.. sjukt skönt att träna med det i kroppen!

Ben idag.. varannan dag som ni vet :) jag slängde på så mkt vikter jag trodde jag skulle orka men tror att jag hade klarat ännu mer, tråkigt att man inser det när man precis är klar, jag la på mer o mer för varje gång dock.



Dagen träning:
Benpress, (bild) slngde på 112,5kg.. ska nog öka till 120 nästa gång. tror jag klarar 12 på det! :) känns hur skönt som helst. man måste ju utmana sig själv o ta i tills man typ skiter ner sig :P
Utfall, slängde på 40kg på stången, vet dock inte vad stången väger men tror jag hade klarat mer på den oxå men det var väldigt jobbigt iaf..
Baksida lår på maskin
Ben/rumpa-maskinen man trycker bak benet uppåt i en liggande ställning som vi kallar "favvo maskinen" finns bild i nåt mat & träningsinlägg
Knäböj med stång/ställning
Vader på maskin

Mage på favvomaskinen med tunga vikter
Plankan
"rullande" situps, ni vet dom som stärker innermusklerna som får magen att bli plagg, man rullan ländryggen upp och ner utan att "falla" ner på mattan, då spänner man den heeela tiden och verkligen får ta i för att få ner ländryggen på mattan.



Dagens matintag:
Frukost: yoghurt med nötter
Tidig lunch: fisk/räksoppa
Efter träning: proteinshake
Mellanmål: te och apelsin
Middag: Röd currybiff med ris

Ikväll, lite alkohol..
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback