RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.14

Oh my.. idag var vi helt slut efter träningen.. anledningen är väl ännu en gång att vi tränade lite hårdare! Den här gången var det bara jag och Anki som träna. Tess dissa pga av hon mådde dåligt och Anne får ju inte träna som ni vet. fattar ni vad vi tog i och hade tempo eftersom vi bara var två ;)



Rumpan och benen skrek efter hjälp efter passet, skönt som bara den. Ankis rumpa hade fått en egen puls och den andades sa hon hahahah jag dog lite, men hon e så taggad nu så de e så jävla skoj att träna med henne. Hon har kommit igång riktigt bra!



Jag fick henne till att träna våra benpress, testa nåt nytt eftersom hon alltid sitter på dom andra benpressmaskinerna som man sitter mer rakt. Gillar dessa mer, man tar i mer kmänns de som, ända ner från rumpan :P Aja, hon tyckte om den iaf. Jag slängde på en hel del mer, får se vart de slutar på fredag :) Fick även Anki att öka på utfall, hon klarade det och de e så man utmanar sig

Som sagt.. benen och rumpan skrek efter hjälp, de kommer va gött imorrn ;)

Dagens träning:
Benpress (bild)
Utfall med stång på ställning
Knöböj med stng på ställning
Mage på maskin med mkt vikt
Plankan
Baksida lår på maskin
vader på maskin
Lite mer mage för mig
Anki gjorde insida lår

Dagens matintag:
Frukost: havregrynsgröt med linfrön och syld, multivitamin dryck
Tidigt lunch: kycklingfilé med couscous sallad
Efter träning: proteinshake
Mellanmål hemma: nudlar och en burk tonfisk
Kvällsmål: grönt te och två plommon

Anne har ätit mycket flytande föda i form av smoothie, turkisk yoghurt, fisksoppa och lite apelsin och mer smoothie. hon försöker hålla jämta tider som vanligt. hon tillsätter proteinpulver i sina smoothies oxå för att hålla uppe muskelmassan. thats that//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback