RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.19

Jag kan inte njuta av träning men jag kan iaf njuta av maten..hehe, okej. Det har gått 10 dagar idag sen jag fick träna..10 DAGAR! Det känns som evigheter sen bara för att man vill träna, för dom här 10 dagarna har ju ändå gått jättefort.

Blir så avundsjuk när jag ser Jennis statusuppdateringar på fejjan när hon är på gymmet och kör som ett djur, jag vet ju hur gött det är när man är klar med passen! guuuuud, låt mig få träna snart! Ja, det syns på henne kropp också hur hårt hon kör, min kropp kommer väl försvinna igen. Fast jag har hört att det tar mer än 2 veckor innan kroppen börjar bli "svagare"...men det spelar ingen roll, för muklerna försvinner rätt fort ändå. Det är därför jag nu har druckit en proteinshake till frukost varje morgon, lr jag har börjat göra det nu dom senaste dagarna iaf. För det är viktigast att få i sig protein på morgonen och direkt efter träningen så att musklerna får tillräckligt med mat.

Idag var det första dagen det blev lite godis denna helgen. Bad Jenni ta med sig några skallar jag kunde gotta mig med. För igår blev det bara frukt och imorrn blir det nog också bara frukt som gottis.

Frukosten idag bestog då alltså av en proteinshake, youghurt med nötter och grönt te.

Som sagt, det tar tid för mig att äta, därför kan jag verkligen njuta av maten till skillnad från dom andra som slänger i sig den på någon sekund :P haha för det tog ett bra tag innan jag fick i mig mina 2 hamburgare idag. Blev en väldigt tidig middag idag eftersom Jenni skulle iväg.



Har lite svårt med käken. Den knastrar lite vilket är väldigt obehagligt, sen kan jag inte gapa så stort än heller. Åt det med kniv och gaffel...frågan är ju varför käken typ är så knäpp? lr dom fick väl öppna upp min mun så mkt under operationen så att den nu strejkar..finns väl ingen annan förklaring?

Pepsi max behöver man inte nämna..? :P

Nu blir det iaf inget mer för mig ikväll..får väl se om Jenni kommer äta nåt efter sin lilla aktiva stund hon har just nu.

MÅSTE bara säga det här..skulle AAAAAALDRIG välja en liggande/slö livsstil framför en aktiv. There you have it!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback