RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.20

Ont i nacke, rygg och mage idag. Inte van vi att studsa runt som jag gjorde igår. Studsmatta ska ju vara en bra konditionsträning :) så lite träning har man iaf fått i helgen. Hoppas på att det inte stör morgondagens träning iaf hehe. tänkte köra pump men vet inte om kroppen klarar det, kankse bara ben som vanligt för dom har jag inte ont i ;) aja, får se som sagt..

Dagens träning: ingen, bara en prommenad.



Dagens matintag:
Frukost: en fralla med smör och ost, grönt te och två stekta ägg för mig, anne åt frukt & nötmusli med mjölk
Melllanmål: starbar till mig ooch optinut till anne
Middag: Egengjord pizza med mozzarella, soltorkad tomat/vanlig tomat, banana peppers, rödlök, parmaksinka och rouccula. pepsi max
Kvällens gottis: hallonsorbé med krossad marabou mint 70% och kankse lite kola/nougat sås. För er som gillar glass kan vi säga att hallonsorbé innehåller lite kalorer, väldigt mkt mindre än andra glasssorter så de kan man lätt gotta sig med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback