RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.21

No pain, no gain! Tränade själv idag. Det stoppar många från att träna eftersom dom tycker att det är så tråkigt men jag tycker att det e gött vissa gånger för då kör man sitt, inne i sin lilla värld och det går undan! Tog i så jag nästan sprack oxå, gooosh, ibland e de jobbigare när man inte har någon jämte som kan "hjälpa" till den sista om man knappt orkar, det blir en annan sak, man tänker annorlunda även om man inte behöver hjälp hehe men nu visste man att man fick klara sig själv!

Idag hann jag träna de jag skulle på ben och även göra lite fler övningar för magen vilket var väldigt gött. Svettades som en gris och kämpade mig igenom en timme effektiv träning :) hehe, skööönt, de känns så jävla bra hela tiden, förstår inte varför man inte vill träna!? Vissa kan inte, så e de bara men dom andra som KAN då? Do it, please! Ni gör er själva en tjänst, man behöver inte få fitnesskropp men bara att må bra är en anledning :)

Dagens träning:
Benpress
Utfall på ställning
Knäböj på ställning
Vader på maskin
Baksida lår på maskin
Plankan för bålen, rak och sidoplanka
Sidorsitups höger sida, som har mindre muskler än vänster av nån irriterande anledning.
nederdel av mage med en kettlebell som vikt i händerna över huvudet. Varvade alla dessa
Mage på maskin med tunga vikter
Mer planka och sidormage
Mage med kettlebells ståendes och lutandes åt sidorna (vad heter övningen typ?
stretch



Dagens matintag:
Frukost: yoghurt med linfrön och multivitamin dryck
Mellanmål: apelsin och grönt te
Lunch: Krämig pasta med spenat och kyckling
Mellanål innan träning: en hel liten keso annanas/passion
Efter träning: Proteinshake whey 100
Kvällmål: Lite turkisk yoghurt med nötte,russin och honung

That's all for today, gonatt! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback