RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.27

En heeel träningsfri helg har det varit, Jenni hade lite tankar om att kanske träna idag MEN vi tog en liten prommenad istället. Det är ändå bra att låta kroppen vila lite längre ibland..den kan bli starkare av det faktiskt!

Har ju inte så mkt att skriva om när detw gäller just träning nu eftersom jag inte tränar nåt alls. Jag har ju knappt rört mig ur soffan på 2 veckor, MEN jag fick dansa lite i helgen och det känns i kroppen, lr det kändes i kroppen ordetnligt igår, hehe det känns som om hela min kropp är ett stort blåmärke, är öm så fort jag stryker mina händer på magen och ah..hela överkroppen typ. Där ser man vad lite rörelse kan göra! Det gör väldigt mkt ska ni veta, lr det vet ni ju säkert redan iofs.

Vet inte om jag skrev det innan men jag FÅR träna men med sunt förnusft enligt min läkare, MEN jag k'nner ändå att min kropp inte är redo för det än, för så länge jag har blåmärken så vill jag inte göra nånting som är ansträngande. Och ni vet ju hur det är med mig och blåmärken, vi är BÄSTISAR :P hehe Så jag har tänkt o ta det väldigt lugnt dom kommande veckorna. Min vardagsmotion får duga så länge. Jag har inte brottom tillbaka just nu direkt, även om jag tycker att det är sjukt jobbigt att inte träna. Men jag e fit for fight innan julen kommer, sen kör jag stenhårt ett litet tag så blir nog allt bra :)



En liten motivations bild till er läsare..Nicole från pussycat dolls you know ;)

Gottis helg kan man kalla det, men så är det ALLTID nu för tiden..godissuget är stort på helger! Tur att man inte är sugen på vardagar iaf.

Måste faktsikt säga att jag är så glad över att man har så bra matvanor, att man faktiskt bryr sig om vad man stoppar i sig. Men som sagt, lagar man själv god mat så är det ju inga som helst problem att äta nyttigt o bra!

Morgonen vet ni redan hur den började, med grönt te och till det blev det 2 frökusar med stekt ägg.

Sen hade vi en tacostund här igen :) LOOOVE tacos! en av standarsrätterna på helger..Pesi max till det sååååklart :P Sen blev det också lite godis under teoriprovet och räkningarna.

Tryckte i mig lite glass nyss också, så nu blir det faktiskt inget mer än riktigt kallt vatten med pressad citronsaft i, har druckit alldeles för lite vatten under min tid här hemma. Pepsin får det vara slut med för denna helgen :)

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback