RSS 2.0

My last oone!

Min sista testperson gällande en hel ny förlängning. Även gjort klart mina påfyllningar för nån vecka sedan :) nu ska jag sätta ihop allt och skicka iväg bilderna, göra ett teoriprov sedan e jag certifierad ;) längtar. Janet blev min sista, hon blev så sjukt snygg i det. Hon är lite äldre så vi la lite kortare på henne men gud vad hon blev snygg och det ser ändå väldigt långt ut på henne! Det passade henne så bra, kan inte släppa det. Ska be henne ta en bild på sig själv så ni får se ;)



Före/Efter:



För er som undrar så tar jag som sagt alla jag känner som vill göra förlängningar först o främst men tyvärr har jag inte tid med alla som vill tyvärr heller så jag får fokusera på påfyllningarna först och främst, har heltidsjobb och inte så mkt fritid så jag gör så mkt påfyllningar som möjligt och någon ny om det hinns med :) //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback