RSS 2.0

Otroligt jobbigt

Den här natten var nog sämre än dom föregående..det är lite wired att nätterna kan bli jobbigare ju längre tid det går. Men så var det nog sist också tror jag, då när boobsen blev fixade. Då kunde man fan aldsrig sova hur man ville och ja, man började som sagt känna av allt mer när man inte kunde gå på sona smärtstillande tabletter. För ja, det är då man börjar känna av allt på riktigt. det tog ju fan ett halvåt innan man kunde ligga ordentligt på sidan och sova. hehe

Anyway, denna natten jag ja ännu en gång vela vönda på mig, gjorde det en gång igen och märte att jag låg o hade tryck mot kinden..åh! Och en annan grej som inte alls ha varit rolig inatt är att jag börjat sova med "öppen mun"..ni vet att den kan öppna sig för att man somnar i bilen eller så :P haha ofta en rolig syn. Det var iaf jobbigt, jag vaknade av det många ggr, så nu är man inte speiellt utvilad. Vet dock inte om det kasnke är ett bra tecken på att käken håller på att mjuka upp sig men ändå. Hade lite huvudvärk så Jenni fick ge mig en IPREN imorse när hon gick upp.



Och sen som sagt, jobbigt att ligga sittandes typ, ryggen värker så jag försökte stoppa kuddar under knäna så att jag kunde ligga lite skönare, hjälpte faktsikt lite..

Har ont i huvvet nu me men det är väl mest för att jag inte får nån frisk luft direkt...fy för det också! Yes..ett klagoinlägg det här. Jenni har det gött på JOBBEt medans jag har det SKIT hemma :P hehe

Ska hjälpa en vän lite snabbt med en grej han behöver, SEN ÄR DET FAN VILA som gäller..harry potter :) och lite verkstabletter me då!

Hoppas ni har en fortsatt solig och trevlig dag! Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback