RSS 2.0

Poor little girl..

Hon bara jobbar och jobbar..heeela dagarna! Iaf denna veckan, hehe. Idag började dagen på jobbet lugnt..fast med fotning, en hel del skor att fota bort..det var ett tag sen vi fotade skor nu. Har inte haft så mtk tid till det innan..mkt annat att göra. Men nu så :)



Efter jobbet kom vi hem och hann och chilla en liten stund innan det var dags för Jenni att fixa till lite fabolous lashes igen.. själv har jag bara chillat med massa tv-tittande och slöande typ...?



Nerå, klart jag alltid gör lite nytta här hemma när Jenni håller på, så att hon inte ska behöva göra nåt sen. Jag fixade till tvätten..lr vek in allt. Sen fixade jag det sista till lunchen imorrn me.. ja lite sånna småsaker som behövs göras.

hann gotta oss med dom sista avsnitten på säsong 4 av true blood för en stund sen me, f*ck!..tror vi är ikapp nu, måste kolla om 5:e säsongen finns ute.

Yeye, nu är det inte långt kvar mina vänner..snart fredag :P haha mer än halva veckan har gott och nu går det bara snabbare.

Hoppas ni hade en finfin onsdag..det hade vi iaf! :)
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback