RSS 2.0

Slött & gött!






Igår var jag och Daniel hemma hos Anki och Carl på middag. Man bjuds alltid på lika god mat. Igår var det thaimat på schemat med priterad scampi och rödcurry kyckling och ris <3 Vi stog för ölen och underhållningen som fick bli BUZZ. Carl blev helt besatt :P HAHA förstår honom dock med tanke på att han ägde varje rond men jag vann faktiskt över honom en gång men kom tvåa annars hela tiden :P



Jag drack faktiskt inte mer än två öl, sedan fick jag nog och slängde i mig 100 glas vatten. Var så törstig och trött så jag orkade inte bli full en dag till efter fredagens bravader. :)

Det var en skön slö ikväll igår, kom hem efter 02,00 nångång så vi sov ganska länge idag. Har sovit en stund nu på eftermiddagen oxå, vaknade för en lite stund sedan. Kan inte sova bort hela dagen men GUD VAD SKÖNT det är att bara slappa, äta o glo bra tv :) Later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback