RSS 2.0

Wish-list @ nelly.com

Har vissa grejer på den här listan men tänkte slänga ut ett litet hopkok av vad jag skulle kunnat tänka mig om jag inte hade nåt av det och de kan ju hjälpa andra att komma på nåt. Vi i personalen skulle även skriva in som en rolig grej om vad vi önskade oss så här är lite av det iaf ;)



Revitalash är ett måste för fina långa fransar.

Ett par höga stängda skor är ett måste.

fina partyklackar kan man aldrig få för många av.

Nya goda dofter kan man inte heller ha för många av.

En snygg väska kan man inte gå utan.

Ett par riktigt snygga ordentliga kängor som tex. dr. martens. I want!

Tjejer gillar smink. En perfekt ögonskullepalett med alla tänkbara färger

Två av de snyggaste läppstiften jag har hemma. Think pink och spotlight red, en för varje tillfälle

Piffa till naglarna med snygga lack!

Till sist, bra borstar att sminka sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback