RSS 2.0

Bättre version..

Har ni sett dom? Båda filmerna..den svenska och den amerikanska versionen av "Män som hatar kvinnor"

Har skviti det säkert mpnga ggr innan men jag har aldrig gillat svenska filmer..typ som Beck och annat, tycker det känns så B på nått sätt? hehe. Men män som hatar kvinnor-filmerna tyckte jag var bra.



Kan faktsikt inte säga att The girl with the dragon tattoo var så mkt bättre..eller om den ens var lite bättre? ORAKAR inte kolla klart den, den är hur lång som helst..har redan kollat 2 timmar och ja.., den är ju precis likadan som den svenska fast med kanske lite bättre skådespelare? så jag känner lite att det faktiskt inte finns så mkt mer och se..fast det är ändå kul o se hur dom har gjort den. Brukar ju kasnke vara lite mer effekter i amerikanska filmer..

Gud nej..nu ska jag iaf stänga ner för idag (lördag) tänker jag iaf vara en bättre version av mig själv.. helt skräp idag ju!

Hoppas ni har fått en bra start på helgen, skrivs senare idag..pigga och glada :P
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback