RSS 2.0

Hur tänker dom!?



Jag ringde mumien som inte lyckats reparera min display på min samsung galaxy nexus eftersom dom inte har delar till telefonen. Dom har antagligen skickat den igår och jag frågar om jag kan få kollinr så att jag kan se vart den är och sedan hämta ut den.

Får som svar att dom inte skickat med kollinr.. jag fråga hur det kommer sig eftersom det är en mobil o den kan komma bort? Bra o ha och aldrig varit med om att någon skickar utan kollinr. Får som svar "meen du, vi har haft värksamaheten väldigt länge o det har aldrig hänt". Jävla tyken kärring och dålig service. Tack för ingenting. får hoppas att tleefonen kommer bort så dom får köpa en ny. Har ni varit med om att servicevärkstäder gör så? skickar utan?

//J

Kommentarer
Postat av: Naemi

Problemet är nog snarare att hon ljög om att den var skickad, för då har de inte fått något kollinummer ännu.

2012-02-09 @ 16:09:05
Postat av: Nino

Har aldrig hänt mig! Får alltid kollinr!

2012-02-09 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback