RSS 2.0

Irritation!



Mycket irritation just nu. Mejlade mumien.se IGEN och frågade hur jag ska kunna hitta min telefon eftersom jag inte har kollinr och fråga om dom kunde fixa det åt mig för att jag krävde att få veta. Då får jag ett kollinr utan probs och den ligger på Maxi och väntar på mig!?!?

GUUUD, hon på kundtjänst som var helt inkompetent och dessutom otrevlig på allt detta kan ju bara ta o sluta sitt jobb. Mejlade och sa att jag fått ett kollinr till hennes privata mejl som hon skickade ett skrotintyg från. Skrev att jag inte fått nån som helst hjälp av henne o hon gett mig helt fel information. Inget kollinr när ni skickar mobilen säger du? aaaja, konstigt att ja fick ett mejlat till mig nu, idiot. Hämtar som tur är telefonen idag efter jobbet o skickar in den till en mer kompetent värkstad via netonnet på söndag så vet jag att den är bra förvar under helgen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback