RSS 2.0

Mat & Träning 12.02.01




UNDRA vad mina mått var på den här bilden..ni kanske kommer ihåg den..ni som följt oss ett tag. Där vägde jag ungefär 48,5kg, vad MAMMAS våg visade..sen vet jag ju inte om den visade 100% rätt ändå. Detta var i Augusti.

Tog och mätte mig ikväll igen, så på en månad har det väl hänt lite..
Här är måtten från första gången till NU..
Midja: Då: 67cm, Nu:68cm. +1cm
Under naveln/mage: Då: 78cm, NU: 76cm. -2cm
Stuss: Då: 88cm, Nu: 89cm. +1cm
Lår: Då: 48cm, Nu: 50,5cm. +2,5cm

Ja ni ser..det händer ju nåt med kroppen iaf...bygga lite till, sen är det väl "deffning" som gäller :P

Äh, behöver väl inte skriva så mkt om träningen idag. Blev ett lunchpass i Knalleland idag igen, precis samma övningar som i måndags för underkroppen och med tunga vikter. Blir lunchpass veckan ut. Får se om man får mer ont, men det tror vi ju inte..har tränat bort en del av värken idag.

Idag blev det pirr i hela kroppen, samakade på jack3d vattenmelon..den var god :) bättre än lime.
Frukost 06.30: 2 kokta ägg..mosade.
Lunch 11.30: Soltorkadetomatbiffar med vitlöksyoughurt och sallad.
Efter träning 13.30: Proteinshake.
Mellanmål 15.50: 2 kesoplättar och grönt te.
Mellanmål 19.00: Optinut-bar.
Kvällsmål 21.00: grönt te och en apelsin.

Inget mer idag...//A

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej jag undrar hur många ml ni har på era implantat i brösten? Ja vet att ni skrivit de förr men hitta inte inlägget :/

2012-02-01 @ 22:26:19
Postat av: Anne & Jenni

Vi har 285..

2012-02-02 @ 08:42:08
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback