RSS 2.0

Mat & Träning 12.02.03

Sömnbrist...vad va det det ledde till nu då? minskad ork till allt? hehe..såklart! Även om jag inte varit bakis idag så tog dom få timmars sömn jag fick inatt kål på mig idag. Kunde ju ha tränat efter jobbet, kanske hade fått en energikick istället?, men NEJ..var bara tvungen att sova några timmar..lääääänge sen man sov på dagen när man kommit hem från nåt. Det var nog flera år sen sist, typ när man gick i skolan eller nåt?



Här låg jag under min mysiga pläd i några timmar..det är väl snart dags att krypa ner igen? hehe

Aja, hade inte orkat engagera mig på nåt vettigt på gymmet idag ändå så det var lika bra att ha detta som en vilodag, för ja har faktsikt ett hårt pumppass inplanerat för morgondagen :D ska bli sååå gött!

Idag har det såklart inte blivit en vanlig vardag när det gäller matintag.
Frukost 07.40: 3 rostade mackor med smör och ost. Oboy till det.
Lunch 12.00: Sushi ocj lite thai..
Kvällsmat 20.30: 2 tonfisk toast och vatten med citronsaft i.

Jenni dricker öl..jag drack/dricker citronvatten och åt några vindruvor innan me..

Inget mer för idag.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback