RSS 2.0

Mat & Träning 12.02.04

Ensam träning idag..vad e de för folk man "planerar" nåt med?? :P Hehe, ne men ah..folk orkade inte träna idag av olika anledningar..

Jag hade då INTE tänkt och skippa den underbara pumpen idag, det är ju inte ofta vi går på pump längre. vill egenligen gå på den varje lördag MEN vi tränar ju 5 dagar i veckan i normala fall och varannan lördag är vi i gbg då går det inte ändå.

Det här passet som går nu är jäkligt krävande för axlarna, speciellt om man kör mkt vikter på rygglåten och sen om man har träningsvärk som jag faktiskt har nu..hehhe. det var nära på att jag inte orkade lyfta upp stången på utfallslåten ens..



Här är vikterna för rygg, la på 2kg sen sist och det kändes som sagt.

Vikterna jag körde med idag var..
Knäböj: 27kg
Bröst: 9kg.
Rygg: 17kg
Triceps: 7kg på stång, 5kg fri vikt.
Biceps: 7kg
Utfall: 19,5kg i början när man kör knöböj. Sen kör man utfallen utan stång.
Axlar: 2kg hantlar och 5kg på stång.
sist kör man ju magen..där finns inga vikter me.

Det avr en skönt pass, men axlar är som sagt döda. Skönt och gå igenom hela kroppen på en gång för en gångs skull igen..får se hur man mår imorrn om man känner av det nåt. (Hoppas). Hade nog orkat lägga på mer på benövningarna MEN som sagt, jag orkade inte lyfta upp stången. Jenni brukar ju hjälpa mig med det :)

Det är lördag, inte många mål idag ne..eller jag har fått i mig småsaker under dagen me iofs..
Frukost: Nöt & frukt musli för mig + Prestationshöjare. Jenni: 2 frökusar emd stekt ägg och grönt te.
Efter träning: Proteinshake.
Mellanmål: optinut-bar
Middag: Tacos!...och pepsi max såklart ;P

Snart blir det väl nåt glas vin skulle jag tro..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback