RSS 2.0

Mat & Träning 12.02.08

GUD så mkt vätska kroppen samlar på sig på helgerna, SPECIELLT när man dricker..jag BRUKAR ju inte dricka men nu har jag gjort det några ggr på helgerna. Att ställa sig på vågen och se siffrorna va en shock! I måndags visade vågen 53,1kg på mig och på Jenni visade den 54,3kg.

Idag ställde vi oss där me och då visade den.

Anne:


Jenni:


Över 1 kg på båda..som sagt..vätska. Det sätter sig överallt..jättefort när man "slarvar" med mat och speciellt drycker som innehåller alkohol.

Man måste iaf prova sig fram..att utmana sig själv ska man göra, man klarar mer än man tror! Idag la vi på, skrev ju att vi skulle lägga på på utfall på stången och sen även kolla vad stången vägde. så idag hade vi på 50kg med vikter och sen vägen stången ungefär 7,5kg trodde hon i receptionen. Så sammanlagt har vi 57,5kg när vi kör utfall och knäböj med stång..4X8 reps.

Behöver väl itne gå igenom benpasset igen? Vi skuppade faktsikt baksida lår och vader idag för klockan blev lite mkt rätt fort. Så vi körde ju bara dom viktigaste. Som enligt oss är luggande benpress, utfall och knöbj med stånd. Dom övningarna tar där vi vill att dom ska ta ;) Det känns ännu mer på rumpan idag iaf..

Magen får sig som sagt alltid en omgång, idag körde vi fria situps, lite blandat med rullande och sidobåten och benkast.

Gash! nu är jag hungrig igen, hehe kroppen förbränner mkt men jag vill ju inte äta så himla mkt mer än jag redan gjort..Får börja trycka in en extra shake i nåt mål under dagen känner jag nu, men vart? hmm..
Frukost 06.30: 2 kokta mosade ägg...ja ni vet.
Efter träning 07.50: Proteinshake.
Mellanmål 10.30: grönt te och apelsin.
Lunch 12.10: Räkpaj, (samma som förra veckan)
Grönt te här emellan
Mellanmål 16.00: Proteinshake.
Kvällsmat 18.40: Turkisk lättyoughurt med lite nötter, russin och flytande honung.
NU ska jag ta en optinu-bar och grönt te, Jenni tar bara en kopp grönt te.

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback