RSS 2.0

Mat & Träning 12.02.09

UUUSCH och fy får jag börja detta inlägget med. Vi var tröttare än vanligt på träningen idag.. meen det var jag även när jag vaknade så det hade med största sannolikhet o göra med att jag sov dåligt. Vände o vred på mig, svettades och vaknade av nackspärren. usch. sömn är viktigt för kroppen, träningen o vikten. Sov dåligt = bli tjockare.

Dock tog vi inte någon Jack3d idag heller. det gör en del men är man trött från början så kan de ju pigga upp, så de var väl dumt o inte ta de just idag. Vi tar det typ inte varje dag heller så att man inte vänjer sig för mkt sedan orkar man ingenting utan. men resultaten är de ända som räknas känner jag, kroppsmässigt



ONT i halsen idag oxå, blivit värre under dagen, som om inte tröttheten är nog. Så vi får väl se om vi kommer upp för att träna imorrn, om inte så blir vi jääävla förbannade, det har ju sina anledningar att vi är sjuka isf. IDIOTISK, ska fan inte bli sjuk och INTE kunna träna. aaaaaaah blir galen nu när allt går bra o kroppen blivit såå mkt bättre. aja bilder kommer imorrn! nog tjötat.

Dagens träning: överkropp
rodd på t-ställning
marklyft med stång
chins på maskin
mage på maskin
axlar med stång
axlar med hantlar åt sidorna
biceps och triceps

Dagens matintag:
06,25 Frukost: Äggröra med c-vitamindryck
07,50 Efter träning: Proteinshake
10,30 Mellanmål: Apelsin och grönt te
12,30 Lunch: Räkpaj
16,00 Mellanmål: (bild ovan) lättkvarg och honung för lite sötma, supergott med mkt protein o lite kalorier
19,00 kvällsmål: Jenni åt en optinut. Anne åt tonfisk och en proteinshake

Thats it. Fått i mig lite mindre än Anne idag men hon måste äta lite mer för att stanna där hon e och jag e lite större så jag vill gå ner lite i fettprocent och anne upp i muskler så vi möts halvvägs :)

Nu blir det te och liiite nötter för mig, anne dricker bara te, sedan ska jag sova. för trött o säkert för sjuk :/ //J

Kommentarer
Postat av: benget

Lidl kvarg ska det vara... 500g ca13kr

googl.se

2012-02-10 @ 00:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback