RSS 2.0

The perfect ass!

"Fyfan vilken snygg rumpa.. det perfect ass.. omg!!" Exakt så sa Jonas Hallberg till mig idag när jag var "fittingmodell" för hans och nellys kollektion som kommer släppas senare i vår. Jag rodnade verkligen och tackade, hehe det e inte alla som bara slänger ur sig sånt till en människa :) men kul o höra, verkligen.



Ingen har väl missat det? Finns tom ute på facebook. Kändes jävla gött att allt satt som en smäck och han verkligen gillade min kropp eftersom det är jag som kommer få testa alla prover innan dom produceras osv och dom kommer även göra ändringar på kläderna som sitter på mig om det behövs, då vet man att ALLT passar om man vill köpa nåt, o det vill man. supersnygga ;) Tack Jonas, och det va väldigt trevligt att träffa dom. supertrevliga!

Dagen har varit bra förutom att halsen krånglat. Anki har varit här och det är mysigt. Hon sover över. Gjorde fransar på en tjej som blev helt galet nöjd, blev jätte fint på henne o hon kommer älska det med tanke på att hon har barn o inte hinnet med smink o skit vissa dagar.

Hoppas ni sover gott så skrivs vi imorrn. //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback