RSS 2.0

Äntligen!

Ja, det finns faktiskt 2st "äntligen" för dagen...
det första är att man nu har börjat blogga, lr a.. att man har kommit igång lite iaf, en vän ska fixa sidan åt oss! så att den blir som man vill ha den.

Sen så har vi den andra "äntligen" och det är att jag nu har tagit in en vän som arbetskraft, som ska hjälpa mig och syrran med att retuschera bilder..och han ska även jobba lite på lagret.
Vi jobbar som bildretuscherare på www.nelly.com för övrigt.

har haft en bra start på veckan om jag ska vara ärlig, inga som helst problem på jobbet, kan ju va lite sådär ibland! men idag finns inget o klaga på!
sen har de faktiskt inte hänt så mycket mer eftersom vi alltid brukar jobba över på måndagar, för att sen bara träna ett stenhårt bodypump-pass. Pumpa upp rumpan lite inför morgondagens fotning ;P

skriver mer om det imorrn! // Anne


Jenni kör hårt som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag säger också äntligen!

2009-12-08 @ 10:09:17
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback