RSS 2.0

Messiah Hallberg

"Ni ser inte ut att vara härifrån" sa komikern. "Försöker du vara rolig nu eller" frågade vi! HAHA det va riktigt roligt faktiskt. Vi hade ingen aning om vem han va först, iaf inte Anne som aldrig sett honom på tv. Jag satt kvar och pratade med honom och sedan kom jag på vem han var. Han är ju "bratten" med den vita kostymen från raw comedy club på tv. Jag kom på de medans jag pratade med honom och han blev nog lite glad när jag väl kände igen honom. Det va kul o träffa just honom på Viva i lördags, han hade vart inhyrd hos någon den kvällen. Han ville nog efterfesta med oss om jag minns rätt men vi skrattade och gick hemåt. (fulla som vi va) ;D



Kolla in hans sida här, och checka hans uppträdande nedan på raw comedy club, rooligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback