RSS 2.0

Pojkvännen är miljonär!

Daniel ringde för en stund sedan och sa att han fått ett brev! Jag blev självklart orolig för han lät lite konstig så jag bad honom att läsa upp det direkt! Det visar sig att en familj vid namn Josipovic avlidit i tsunamin i thailand och att dom lämnat kvar en stor summa pengar som dessutom va i USDollar, rättare sagt 15 millioner $ enligt brevet om jag minns rätt. Och eftersom dom inte hittat någon kvarlevande släkting att dela ut det till letade dom i sverige och hittade Daniel. Det dom ville ha i gengäld för att skriva över alla pengar och göra så att det såg ut som om han va deras riktiga släkting va att 20% gick till advokatfirman och sedan skulle Daniel och advokaten dela lika på 80%. HALLÅ 40% av den summan är hur mycket som helst. Men iaf, jag bad honom googla allt och det visar sig att det hänt folk förut att dom fått sånna brev. Firman vill åt pengarna så dom letar upp folk i andra länder som kan representera familjen och sedan dela på pengarna. Bedrägeri ger väl livsstid där borta har jag för mej så vem fan vill ställa upp på något sådant så dom sedan kan sätta dit honom? Men TÄNK om de hade funkat.. vilken rik pojkvän jag hade haft ;D //Jenni


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, det hade ju vart hur gött som helst!

2010-04-27 @ 16:24:07
Postat av: haney

Men vad skulle dem sätta dit honom för? För att ha tagit någon annans pengar?

:P

Vore ju hur nice som helst ifall man blev rik på det sättet ...

2010-04-27 @ 19:35:33
URL: http://flyasaltothemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback