RSS 2.0

Home sweet home!

Kom precis hem! Det e ju för fasen jätte mörkt ute redan vid 22! Det va ju så ljus för nån vecka sedan, det betyder ju bara att hösten och mörkret är här. Vad deppiiiiigt!! :( Kallt och mörkt när jag gick hem, det gillar vi inte! hade jävligt mysigt hos Anki iaf, gött och få prata av sig med en riktigt bra vän som fattar allt :) Har inte suttit och snackat skit på jätte länge men nu får vi mer tid när hon bor här som sagt!



Nu ska jag ta en varm lång dusch så mina muskler slappnar av lite. Har en väldig träningsvärk i benen, känns nästan som växtvärk i vader och de suger verkligen :( ska slappa o mysa med en kopp te i soffan tills mitt hjärta kommer hem hit efter kvällspasset. Har vart en härligt dag och kväll hittills! Ha de så mys allihopa!



Tia blev nyfiken och ville vara med på bild, såå söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback