RSS 2.0

I have to stop!

Det finns två saker jag måste sluta med nu känner jag... Jävla jobbiga saker att sluta med om ni frågar mig men det går eftersom jag gjort det innan. Så från o med idag slutar jag.



1. Sluta knäcka alla min leder, så som fingrar, nacke och rygg.

Har ju slutat ett antal ggr förut. Det tar en jävla tid men sedan kan man leva utan det så jag fattar inte varför jag börjar igen?? eeh man får bara ont av att göra det och får fula jävla leder när man blir gammal. DAGS ATT SLUTA!!! Lättare att sluta knäcka när man sovit och inte gjort det på morgonen, bra början :P

2. Sluta hälla i mig massa kolsyrade drycker så som min älskade Pepsi osv.

Jag är alltid så svulllen och uppblåst i magen på helgerna. Käkar mycket på helgerna och dricker jätte mycket kolsyrat när jag e med Daniel så jag får ont i magen, aldrig riktigt tänkt på att det är just all dricka jag häller i mig men jag har börjat inse de lite smått nu :P Slutade med att dricka cola en gång i tiden när vi var som mest beroende och det gick jätte bra och nu får jag nog dra ner på det igen! Det klarar jag finfint! Kanske ska sluta proppa i mig för mycket mat oxå :P heheheh aja jag unnar mig på helgerna som sagt. Ska iaf testa med att inte dricka kolsyrat från o med nu i samband med mat så får vi se hur magen mår. :)

Nu drar jag till Daniel as usual. Fick på mig den nya tröjan vi köpte idag me, aaas nice! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback