RSS 2.0

2 wonderful years..

Igår firade jag och Daniel två år tillsammans. Eller vi firade inte så mycket. Vi åt god mat och hade det mysigt hemma. Igår för två år sedan var det första gången vi träffades och det sa klick direkt så vi har två dagar vi firar ;) den 21/12 och dagen vi sa att vi officiellt var ihop, natten mellan 31/1-1/2 :) Så de blir mer firande efter nyår täntke vi.



Den här låg på sängen när jag kom hem till honom igår. Så himla söt ;D Han kände att han iaf ville köpa nåt! Tack sötnos <3

Vad ska jag skriva om dessa två år då... Som alla förhållanden finns det ups and downs. Men åren har gått så himla fort och det tyder bara på att man trivs ihop och har skoj. Mitt längsta förhållande hittills. Ska inte ljuga, vi har haft våra svåra tider och tur är väl det så man vet att man klarar av det.. jag hoppas bara att det inte kommer fler och vi kan lämna allt bakom oss och se framåt. Ibland är det svårt måste jag erkänna och känner att det kanske är bra o vara ifån varandra ett tag så man verkligen vet vad man har.. men jag älskar honom så sjukt mycket och han är verkligen det bästa som hänt mig! <3

That's that. skrivs senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback