RSS 2.0

Det var skönt!

Inatt vaknade jag inte lika många ggr som föregående natt. Fick nämligen ett par öronproppar av Daniel så att jag skulle slippa höra hans snarkande :P Så jävla gött, its the best! Köp ett par om ni oxå har en kille som snarkar ;) Skulle tagit med mig min ögonlapp oxå eftersom han låg och höll på med mobilen i sängen men det gick bra endå, deckade på två sek :P


Det enda jag var rädd för under natten var att han skulle försova sig för att jag inte skulle höra klockan och kunna slänga upp honom ur sängen ;D hehe men det gick bra, jag hörde den, kliade honom lite på huvvet så gick han upp. Jag e trött idag oxå.. puh.. måste andas och vila ut lite.. ska bli gött o vara ledig imorrn. Fortsätetr jobba med märkesbakgrunder, lite och göra idag ;) //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback