RSS 2.0

"låt inte mina bröst växa mer!"

I Hollywood är det inte speciellt många kvinnor som vill ha mindre bröst – ännu mindre ber till Gud om saken. Kim Kardashian avslöjar dock att hon som yngre var väldigt missnöjd med sina kurvor.



I boken ”Kardashian Konfidential” berättar realitystjärnan tillsammans med systrarna Kourtney och Khloe om incidenter från sin barndom, bland annat om Kims tidigare problemfyllda relation till sin kropp.

Kourtney brukade reta mig och tycka att jag var annorlunda som hade stora bröst. Jag fick mens när jag var 11 år och jag började utvecklas. Jag brukade sitta i badkaret med en tvättlapp och lägga den i hett vatten och trycka den mot brösten och be till Gud: ”Snälla låt inte mina bröst växa mer”, berättar Kim.

— Och Kourtney sa typ: ”Dina bröst är så stora och fula!”. Hon var så elak och sen var jag tvungen att ha behå och hon sa: ”Vem använder behå? Det är så äckligt”. Det var så pinsamt, säger hon.

Ändå ryktas det om att hon har förstorat dom, antar att det BARA var när hon var yngre hon kände så, sen växte hon in i dom och ville ha större för att dom skulle passa kroppen..det är våran teori, vilket låter helt rimligt faktiskt, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback