RSS 2.0

Ny kollektion

Samarbetet med Sonia Rykiel fortsätter och tar en ny form. I den här kollektionen blir det fokus på stickade plagg och de klassiska ränderna finns givetvis med. Redan nu kan du ta en titt på plaggen som är väl värda att köa för när allt börjar säljas lördag den 20 februari. Kollektionen kommer att finnas i utvalda butiker när de öppnar och på Shop Online från klockan 10.00 CET.



Tycker hennes kollektion är ganska bra.. har själv köpt det trasparenta linnet! :) När jag kollar igenom allt lite fort ser de helt okej ut, kanske inte våran stil direkt men får hoppas att man hillar nåt snyggt att köpa iaf!


Kommentarer
Postat av: hannah

Bra blogg! Bra tips och bra smak. Verkar kul att jobba på Nelly. Ligger det i Borås eller Göteborg. Jag funderar på att söka till lagret. Hur tycker ni att jag på bästa sätt gör det? :) Får ni någon rabatt på Nelly? (Inte för att jag vill jobba där för det) Keep up the good work!

2010-02-18 @ 13:31:07
Postat av: Anne & Jenni

Till "Hannah" det ligger här i fina Borås :P du får skicka mail till [email protected] med ansökan, de e nog bästa sättet :) a rabatt får man som anställd. och tack!

2010-02-18 @ 18:07:01
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback