RSS 2.0

Vinn TOO FACED "Walk of shame kit"

Vi lottar ut ett kit värt 450:- från Too Faced som anses vara det hetaste sminket bland makeup artister och stylister. Produkterna används på film- och musikvideoinspelningar samt av skådespelarna i flera tv-program såsom bl.a Desperate Housewives, American Idol, The View, och The OC. Too Faced är ett blommande kosmetika företag vars produkter säljs i moderna boutiques och varuhus i hela USA.



Too Faced är kända för att göra små lyxiga förpackningar med det bästa ur sitt sortiment. Detta underbara sminkkit kommer förpackat i en ursöt väska med rosa volanger och dragkedja. Innehåller Too Faced välkända Shadow insurance som är mycket omtalad och gör att din skugga sitter hela dagen utan att krakilera och bilda veck i globlinjen. Du får även läppstiftet Lip of Luxury Totally Nude, Exclusive Walk of Shame tredelad palett med två ögonskuggor i härliga naturfärger och en bronzer samt en mini primed & poreless skin smoothing face primer som minimerar synliga porer och gör huden slät och sammetslen. Inte nog med detta så medföljer även en engångs tandborste i rosa och ett paket mints. Mått, 23x13 cm


För att vara med:

Gå in på nellys hemsida och välj ut din favorit bland TOO FACED's alla produkter. Skriv vilken produkt du gillar bäst och en liten motivering till varför du vill ha hem walk of shame så skickar vi det till dej gratis.

Tävlingen är igång till och med söndag kl 21,00 och vi kontaktar vinnaren på måndag! Lycka till! ;)


Kommentarer
Postat av: Bellezza

Fin blogg du har :) Kom gärna in och kolla min vi kan följa varandra på blogglovin om du vill :)

2010-02-04 @ 10:13:25
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: jennie

jag är förtjust i "smoky eye palette" från too faced. jag uppskattar too faced produkter men har aldrig gett mig på att köpa då jag inte vet om man tycker om produkterna, så det vore kul att vinna å se om man gillar dem så man vet att det är värt att lägga ned pengar på =)

2010-02-04 @ 14:07:45
Postat av: Isa

Har hört gott om TOO FACED och

min favvorit kan nog bli "primed & poreless skin smoothing face primer".:) har hört bra om just denna produkt.som ska göra hyn jämn och silkeslen. vilket skulle passa min stackars torra och fnasiga vinteransikte perfekt.

så jag hoppa jag är den lycklig vinnaren!:)

2010-02-04 @ 14:31:14
Postat av: cattis

Jag skulle nog välja "TOO FACED LIQUIF-EYE SET, 12 SHADES" som favorit. Jag har aldrig testat Too Faced produkter så skulle vara kul att vinna och testa på något nytt märke.

2010-02-04 @ 15:19:10
Postat av: mathy

min favoritprodukt är lätt deras brightening blushing-rouge, färgen är superstark och sitter jättebra.



jag skulle vilja vinna kitet eftersom det innehåller perfekta basprodukter som lätt fräschar upp en nu i det tråkiga vädret. dessutom var allt så sjukt sött att jag får enorma cravings!

2010-02-05 @ 14:53:16
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: Sandra Nordin

Jag har flera läppglans från Too Faced (beställt från Nelly ofc) som jag älskar. Så det blir min favorit. Grym tävling btw. Tusen kramar! : )

2010-02-05 @ 15:53:24
URL: http://www.sandranordin.com
Postat av: Martina

Jag måste erkänna att jag aldrig har testat produkter från Too faced, men har hört mycket gott om dem, & är väldigt nyfiken på att testa! :D

2010-02-05 @ 16:00:55
Postat av: Rachel

Då måste jag säga lash injection..klart man vill ha lösögonfransar på tub =)



Jag vill vinna denna fina nessesär med alla saker för att jag är sugen på att prova på shadow insurance. Skulle vara underbart att hitta en bra produkt som gör att skuggan sitter kvar hela dagen.



2010-02-05 @ 16:45:28
URL: http://iamrachel.blogg.se/
Postat av: jenny

TOO FACED MINI STARRY EYEDLINER SET skulle jag vilja ha, hade vart perfekt till att pigga upp party outfiten nu samt att ge ögonen lite extra uppmärksamhet. Jag skulle vilja vinna för att jag skulle behöva en uppiggare i denna långa vinter! Det här på posten hade verkligen lyst upp min vardag :)

2010-02-05 @ 17:03:53
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Sofie

TOO FACED LASH INJECTION verkar ju helt underbar så det blir den jag röstar på.



Anledningen till varför jag vill vinna är väldigt enkel, jag drömmer om att bli make up artist men är för tillfället arbetslös så jag har verkligen INGA pengar att köpa smink och dylikt för vilket jag är väldigt ledsen över och min sminkväska skulle behöva uppdateras en aning.

2010-02-05 @ 20:59:34
URL: http://sofiesens.blogg.se/
Postat av: Elisif

Den prudukt jag gillar mest är TOO FACED LASHLIGHT MASCARA. Jag skulle vilja vinna Walk of shame för att den skulle vara perfekt när man t.ex ska ut och resa med teandborsten och så, och dessutom har jag inte ens råd med detta kit.

2010-02-05 @ 21:31:39
URL: http://elisif.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Jag kan faktiskt inte välja just en produkt finns så mkt jag skulle vilja testa. Har aldrig testat detta smink förut & hoppas få chansen att vinna detta kit, kanske skulle det bli ett nytt favoritmärke för mig?!

2010-02-05 @ 22:10:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Louisa

Min favorit bland Too Faced produkter är "too faced eyeshadow insurance". Jag skulle vilja vinna detta kit för att jag blev sminkad med en del av too faced produkter när jag var i Kanada förra sommaren. Resultatet blev helt fantastiskt! Tyvärr så har jag ingen möjlighet att köpa deras produkter där jag bor, så jag skulle bli väldigt glad om jag vann kittet!

2010-02-05 @ 22:34:21
Postat av: Jen

Hej!



Om jag fick välja skulle det klart vara "Anticreaseeyeshadowprimer" (eftersom det är det området jag minns att jag haft mest problem med)!

Jag minns knappt hur man sminkar sig längre, haha, jag har varit mammaledig i 3,5 år och inte prioriterat att sminka mig under den tiden. Nästan inget av sminket jag har har hållt så länge så det skulle vara jätteroligt att vinna något så man slapp köpa nästan allt nytt. Skulle vara toppen! Håller tummarna hårt :)

2010-02-05 @ 23:18:38
Postat av: Jonna

Hej! Jag skulle förmodligen välja TOO FACED EYESHADOW FIRST BASE, för jag ser alltid väldigt trött ut runt ögonen. Anledningen till att jag är med i tävlingen är för att jag är student och har inte råd att köpa de här sakerna själv även fast jag skulle behöva dem. Jag skulle bli väldigt glad om jag vann för då kanske jag äntligen kan känna mig lite fin!

2010-02-06 @ 10:11:17
Postat av: Karin

Den produkt jag gillar mest bland Too Faced's produkter är "Insurance Policy" för att det jag mest gillar att lägga fokus på är ögonen men med de ögonskuggor jag har lägger sig alltid skuggan i veck efter någon minut.



Att vinna kitet skulle vara väldigt trevligt för då skulle jag våga bära lite mer smink än mascara och eyeliner, och därmed känna mig finare och bättre :)

2010-02-06 @ 10:47:53
Postat av: Madde

I ärlighetens namn har jag aldrig provat någon av Too Faced produkter...men nån gång ska ju vara den första ;)



Jag tyckte att "mood swing lip gloss" lät himla häftig, haha! Jag tänker på de där humörsringarna jag hade när jag liten som ändrade färg efter humör :D

2010-02-06 @ 10:52:39
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj vad svårt att bara välja en sak! Jag har varit riktigt sugen på bland annat "Too Faced Candlelight Powder" under några månader nu, men det har inte blivit av att jag beställt hem det då jag inte riktigt har känt att jag har pengar att lägga ut på smink just nu. Har dessutom aldrig provat någonting från Too Faced, trots att jag som sagt varit sugen på flera produkter! Därför vore ju det här underbara kitet perfekt för att prova på några produkter från märket innan jag bestämmer mig för att beställa hem flera :D

2010-02-06 @ 11:50:58
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: jen

Det är svårt att bara välja en produkt med tanke på vilket bra utbud too faced har, men om jag måste välja så får de bli "Too faced smoky eye palette".

Jag vill vinna kitet för att för de första så är det hur fint som helst att ha hemma & sen så innehåller de produkter som jag verkligen skulle uppskatta & använda.

2010-02-06 @ 12:12:43
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag hade helst velat ha TOO FACED FUN IN THE DARK PALLETE eftersom den innehåller lite av varje och är perfekt både till vardag och fest!

2010-02-06 @ 12:43:40
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Julia

Heej!



Min favoritprodukt från Too Faced är helt klart Shadow insurance. Jag testade den hos en kompis för några dagar sen, och jag älskar den! Ögonskuggan höll hela dagen och kvällen utan att lägga sig i veck.

Så att få vinna den, och massa andra bra produkter, i Walk of shame kitet skulle göra mig riktigt glad! :D



Jag håller tummarna för att jag vinner nu! :D



Kram från mig!

2010-02-06 @ 15:58:07
URL: http://juliacastell.blogg.se/
Postat av: Ebba - Simhopp & allt annat mellan himmel&jord! www.mednamnetebba.blogg.se

jag tycker "Walk of Shame kit" verkar bäst och jättebra!

jag vill vinna för att kunna sminka mig naturligt men kvalité-smink-prylar.

<3



tack på förhand!

2010-02-06 @ 16:16:29
URL: http://mednamnetebba.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag gillar TOO FACED PURE BRONZE, jag tycker om bronze puder, tycker att ansiktet får en fin lyster.



Och varför jag borde vinna:

Jag har bara mitt studiebidrag att leva på varje månad (1050 kr) och de betyder att jag inte har så mkt pengar att lägga på smink, så det blir oftast det billigaste och inte bästa. Det håller aldrig en hel dag, utan man får pudra på lite då och då, tyvärr.

2010-02-06 @ 17:48:16
Postat av: Smaragdalena

Jag skulle självklart välja, just detta kittet.. WALK OF SHAME KIT från Nellys hemsida, som ni lottar ut ;p

Just för att jag skulle vilja prova, först och främst.. primern, läppstiftet och även (såklart ;))det andra som finns med i kittet + att den söta lilla väskan med volangerna är underbart sööt!

Postat av: Hanna

Jag visste knappt om detta märke innan ni skrev om det nu, har kikat lite på nelly.se och tycker att alla produkter har så söta förpackningar. Tycker att jag borde vinna för att just nu ligger jag på soffan här hemma och är förkyld som heter duga och ska upp Kl:05.00 imorgon för att jobba...

2010-02-06 @ 19:13:13
Postat av: Andréa

"Too Faced Flatbuki Brush" tyckte jag lät spännande, en slags kabukiborste som ska ge mer exakt applicering :)



Jag skulle vilja vinna kitet för att jag faktiskt aldrig har testat Too Faced's produkter, och dom verkar kanonbra. Och som makeupartist kan jag lova att produkterna skulle bli väldigt väl använda hemma hos mig! :)



[email protected]

2010-02-06 @ 22:14:23
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har nog ingen favorit direkt eftersom jag aldrig har provat något av Too faceds produkter. Men skulle va otroligt kul att vinna och prova på. Man har bara hört positivt om Too Faced :)

2010-02-07 @ 16:21:26
URL: http://larsdottter.blogg.se/
Postat av: Belle

Jag älskar Brightening Blushes färgen Papa Don't Peach! Har faktiskt i ärlighetens namn aldrig provat den då den är lite för dyr för att det ska gå ihop. Men jag älskar den ändå och har varit så nära att köpa den flertalet gånger. måttar med fingrarna



Jag hoppas verkligen på att få vinna denna tävling då jag skulle vilja prova Too Faced's smink! Men också då man aldrig vinner ändå ^^ haha. Nej men vissa grejor kan vara lite för dyra för en sådan som jag som har ganska lite pengar att röra sig med.(Studiebidrag solo)



2010-02-07 @ 18:22:27
URL: http://belleblue.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

Primern från Too Faced är min klara favorit, fick dem hemskickad som prov i höstas och har använt den sen dess, och har inga planer på att byta !



Jag skulle hemskt gärna vilja vinna detta kit, dels för att jag älskar att prova nya sminkprodukter men också för att jag fastnade för Too Faced då i höstas när jag först fick prova 5st ögonskuggor och en primer. Skulle vara väldigt kul att vinna detta och få testa fler av produkterna, för jag tycker too faced är ett märke väl värt att nämnas.

2010-02-07 @ 18:38:27
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback