RSS 2.0

Tjejer & Killar

vi kan nog vara vänner...eller!?? jag känner att jag kan vara vän med killar iaf, och jag vet att det funkar! det är ju klart att tjejer kan ha killkompisar och tvärtom.. men ofta får man höra att det inte funkar!?

Vi kan t,ex. ta jennis pojke, daniel.. han säger att killar bara är kompisar med en för att dom vill nåt! många killar säger så..iaf till sina tjejer :P haha
MEN med det menar han då att han själv inte kan ha tjejkompisar..
utan att han blir kompis med tjejer bara för att han vill ha sex med dom!?!?

men jag tror.. att det börjar alltid med ett sånt intresse och sedan övergår det till en bra vänskap..eller så dör det bara ut?

så har jag upplevt det hela iaf...typ.

läste en kommentar i en annan blogg innan att man inte alltid är tydlig med vad man vill,
och det ska man faktiskt vara, annars kan det lätt bli fel.. tro mig :P

för övrigt kan ni ta o lyssna på en av mina favorit låtar, loves it!!
byye!!//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback